KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Bačuvčík Radim, Harantová Lenka |
Nakladatel: | Verbum |
EAN: | 9788087500804 |
Žánr: | Filozofie, sociologie |
Rok vydání: | 2016 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 285 Kč |
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.