KATEGORIE

DETAIL KNIHY

SOCIÁLNÍ MARKETING

SOCIÁLNÍ MARKETING

Autor: Bačuvčík Radim, Harantová Lenka
Nakladatel: Verbum
EAN: 9788087500804
Žánr: Filozofie, sociologie
Rok vydání: 2016
Stav: Není skladem
Běžná cena: 299 Kč
AKČNÍ CENA: 285 Kč
Anotace

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.