KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Šoljaková L., Fibírová Jana |
Nakladatel: | Grada Publishing |
EAN: | 9788024727592 |
Žánr: | EKONOMIKA, PRÁVO, MARKETING |
Rok vydání: | 2010 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 304 Kč |
Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností. Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami. První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností. Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností – sestavování rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize. V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.