KATEGORIE

DETAIL KNIHY

REPORTING /3.VYDÁNÍ/

REPORTING /3.VYDÁNÍ/

Autor: Šoljaková L., Fibírová Jana
Nakladatel: Grada Publishing
EAN: 9788024727592
Žánr: EKONOMIKA, PRÁVO, MARKETING
Rok vydání: 2010
Stav: Není skladem
Běžná cena: 319 Kč
AKČNÍ CENA: 304 Kč
Anotace

Cílem reportingu je vytvořit komplexní systém informací a ukazatelů charakterizujících činnosti společností ve srozumitelné a uživatelsky přístupné podobě. Publikace se snaží pomocí praktických příkladů a ukázek upozornit na nejdůležitější zásady a také časté chyby při využití účetních informací při správě a řízení společností. Obsahuje konkrétní instruktážní postupy a návody, jak zlepšit informovanost a komunikaci mezi vlastníky, manažery, zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami. První část se zaměřuje na systém kritérií měření výkonnosti společností jako celku a jejich vypovídací schopnost a možnosti transformace těchto kritérií na jednotlivé součásti (útvary, organizační jednotky) společností. Na tuto část navazuje oblast základních nástrojů a metod podporujících řízení a správu společností – sestavování rozpočtů, analýza odchylek, zjišťování výsledků hospodaření za útvary, segmenty a divize. V závěrečné části se publikace orientuje na kalkulace a alokace nákladů.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.