KATEGORIE

DETAIL KNIHY

PŮJDEME DO ŠKOLY - ÚKOLY PRO PŘEDŠKOLÁKY 0-01

PŮJDEME DO ŠKOLY - ÚKOLY PRO PŘEDŠKOLÁKY 0-01

Autor: Andrýsková Lenka
Nakladatel: Nová škola
EAN: 9788087591802
Žánr: Příprava do školy
Rok vydání: 2016
Stav: Skladem
CENA: 120 Kč
Anotace

Nová pracovní učebnice je určena pro přípravu dětí na vstup do 1. ročníku ZŠ v mateřské škole nebo přípravné třídě základní školy – obsah vzdělávání dětí v přípravné třídě se řídí Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání a je součástí školního vzdělávacího programu. Je vytvořena v souladu s RVP PV i v souladu s materiálem „Konkretizované očekávané výstupy“ (č.j.MSMT-9482/2012-22), který RVP PV doplňuje. Konkretizované výstupy upřesňují požadavky na jednotlivé očekávané výstupy v podobě činností a příležitostí tak, aby bylo zcela jasné, co a v jakém rozsahu by mělo dítě na konci předškolního vzdělávání zvládnout. Pracovní učebnice nabízí úkoly zpracované formou pracovních listů s návody, jak s listem pracovat. Mohou s ní tedy pracovat nejen učitelé, ale případně i rodiče dětí. Obsah listů a dalších úkolů je přizpůsoben průběhu školního roku. Lze je tedy začlenit do týdenních plánů, s ohledem na aktuální situaci a dané podmínky v místě. Smyslem jednotlivých činností, které jsou zde zařazeny, je děti zaujmout a získat pro práci. Úkoly jsou dětem proto předkládány hravou formou, aby je bavily. Jejich cílem je tedy nejen rozvíjet u dětí potřebné vědomosti, dovednosti a schopnosti, ale zejména v nich přirozenou cestou podporovat chuť a zájem učit se novým věcem, což je smyslem celoživotního vzdělávání. Hned v úvodu pracovní učebnice se děti seznámí se skřítkem Školáčkem, který se stejně jako ony připravuje na vstup do 1. třídy. K probuzení zájmu dětí slouží např. i motivační říkanky, hádanky nebo nabídka různých her. Pracovní učebnice zahrnuje témata, která rozvíjejí u dětí rozumové schopnosti v mnoha oblastech: motorika a grafomotorika, zrakové vnímání a paměť, sluchové vnímání a paměť, vnímání prostoru a času, základní matematické představy, řeč a myšlení. Jednotlivé oblasti jsou rozvíjeny postupně od jednodušších činností a úkolů po složitější v souladu s psychomotorickým vývojem osobnosti dítěte v období před nástupem do školního vzdělávání – zpravidla mezi 5. a 6./7. rokem věku. NOVA001

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.