KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Pink, Daniel H. |
Nakladatel: | Jan Melvil |
EAN: | 9788087270639 |
Žánr: | |
Rok vydání: | 2013 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 332 Kč |
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala! O autorovi Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.