KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Osvaldová, Halada a kolektiv |
Nakladatel: | Libri |
EAN: | 9788072772667 |
Žánr: | Naučná, encyklopedie |
Rok vydání: | 2007 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 276 Kč |
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.