KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Lošťáková Hana |
Nakladatel: | Grada Publishing |
EAN: | 9788027104192 |
Žánr: | |
Rok vydání: | 2017 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 380 Kč |
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.