KATEGORIE

DETAIL KNIHY

MARKETING - ZÁKLADY MARKETINGU (UČEBNICE UČITELE)

MARKETING - ZÁKLADY MARKETINGU (UČEBNICE UČITELE)

Autor: Moudrý Marek
Nakladatel: Computer Media
EAN: 9788074023613
Žánr: Učebnice pro SŠ a VŠ
Rok vydání: 2018
Stav: Skladem
Běžná cena: 380 Kč
AKČNÍ CENA: 361 Kč
Anotace

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.