KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Vaštíková Miroslava |
Nakladatel: | Grada Publishing |
EAN: | 9788024750378 |
Žánr: | |
Rok vydání: | 2014 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 332 Kč |
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.