KATEGORIE

DETAIL KNIHY

MARKETING PRO SŠ,VOŠ A VEŘEJNOST

MARKETING PRO SŠ,VOŠ A VEŘEJNOST

Autor: Vysekalová Jitka a kolektiv
Nakladatel: Fortuna Praha
EAN: 9788088057178
Žánr: Učebnice pro SŠ a VŠ
Rok vydání: 2016
Stav: Není skladem
Běžná cena: 239 Kč
AKČNÍ CENA: 228 Kč
Anotace

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu. Kolektiv autorů: Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří Mařík Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu. Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti. Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.