KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Kynclová J.,Karásková E. |
Nakladatel: | Fortuna Praha |
EAN: | 9788073730611 |
Žánr: | Učebnice pro SŠ a VŠ |
Rok vydání: | 2009 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 171 Kč |
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.