KATEGORIE

DETAIL KNIHY

MARKETING A MANAGEMENT PRO SŠ A VYŠŠÍ HŠ

MARKETING A MANAGEMENT PRO SŠ A VYŠŠÍ HŠ

Autor: Kynclová J.,Karásková E.
Nakladatel: Fortuna Praha
EAN: 9788073730611
Žánr: Učebnice pro SŠ a VŠ
Rok vydání: 2009
Stav: Není skladem
Běžná cena: 179 Kč
AKČNÍ CENA: 171 Kč
Anotace

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.