KATEGORIE

DETAIL KNIHY

INTUITIVNÍ MARKETING PRO 21. STOLETÍ

INTUITIVNÍ MARKETING PRO 21. STOLETÍ

Autor: Toman Miloš
Nakladatel: Management Press
EAN: 9788072613991
Žánr:
Rok vydání: 2016
Stav: Není skladem
Běžná cena: 289 Kč
AKČNÍ CENA: 275 Kč
Anotace

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, firem i obchodních pracovníků na celém světě.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.