KATEGORIE

DETAIL KNIHY

HUDBA V REKLAMĚ

HUDBA V REKLAMĚ

Autor: Bačuvčík Radim
Nakladatel: Verbum
EAN: 9788087500514
Žánr: Hudba populární, klasická
Rok vydání: 2014
Stav: Není skladem
Běžná cena: 269 Kč
AKČNÍ CENA: 256 Kč
Anotace

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.