KATEGORIE
DETAIL KNIHY
Autor: | Bačuvčík Radim |
Nakladatel: | Verbum |
EAN: | 9788087500514 |
Žánr: | Hudba populární, klasická |
Rok vydání: | 2014 |
Stav: | Není skladem |
Běžná cena: | |
AKČNÍ CENA: | 256 Kč |
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
Kontaktujte nás
Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.