KATEGORIE

DETAIL KNIHY

BEZ LOGA

BEZ LOGA

Autor: Kleinová Naomi
Nakladatel: Argo + Dokořán
EAN: 9788072036714
Žánr: Ekonomie a finance
Rok vydání: 2005
Stav: Není skladem
Běžná cena: 548 Kč
AKČNÍ CENA: 521 Kč
Anotace

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka - až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Kontaktujte nás

Nejrychlejší cesta, případně využijte odkaz KONTAKTY.